Ljusare idag trots gråa moln..

Så underbart mycket bättre det är idag. Benen känns inte längre som om dom har betongklumpar i sig som värker och hugger. Nu känns det mer som en rejäl träningsvärk.. men det kan man ju leva med.. :)

Önskar att det va träningsvärk, då har man iaf gjort något vettigt för att ha ont.. :P längtar tills jag ska få börja simma igen. helt klart den bästa träningen för mig då det inte alls tar på musklerna som vanlig träning. och framför allt inte på lederna. ska bli intressant att besöka Ugglebadet för första gången. ska tydligen vara ett väldigt trevligt bad vad jag hört. också har dom vissa dagar då poolen är uppvärmd till 34 grader istället för 29(?). men jag har inte bestämt mig än för om jag vill ha det. är ganska skönt med svalt vatten som svalkar en, för då känner man inte lika snabbt att man varit igång. vi får se vad vi bestämmer oss för. FÖRST ska försäkringskassan sätta in pengarna för aktiviteten, för den har blivit godkänd. det har jag fått papper på. Men min nya handläggare verkar vara en sån människa som vill sätta käppar i hjulet för en. fick den känslan redan efter vårt första samtal. och hon vill absolut inte träffas eller ha någon form att samarbete med min handläggare på ams, eller arbetsplatsen, märklig människa. Jag som var så nöjd med min förra handläggare. Han ansträngde sig verkligen, tog reda på information till en och förde en vettig monolog med en hela tiden. synd han inte har hand om även detta området.

Idag ska jag försöka mig på att vika lite tvätt. den har legat där i tvättstugan och slängt spydiga kommentarer i flera dagar nu. men kan man knappt stå vill man inte ha med en spydig tvätthög att göra.. så de så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0