Sms = smärtstillande

Idag ska jag klaga lite, för det får man göra när det inte är riktigt bra.. och idag är det inte riktigt bra, för det gör ONT! Kände redan igår kväll när vi gick och la oss att jag va riktigt stel i hela kroppen, beklagade mig lite för min karl, för att sen somna i hans armar.. :) men imorse va det inte mycket bättre, hade lite små ont när Jonas gick upp för att sticka till jobbet. så jag tog sovmorgon till 9. sen var det tungt att ta sig ur sängen. sjukt stel samtidigt som musklerna bultar och kniper. Så det blev ingen lång resa, ca 7 meter skulle jag tro, slutdestination: Soffan.

Och här har jag spenderat större delen av min dag, tvingat mig upp och vaggat runt som en pingvin/gammal kärring, välj själv, för att få i mig lite frukost eller gå på toaletten.

Men något fint och bra hände under dagen iaf, trots allt ont. Då min kärlek skickar den finaste kärleksförklaringen man kan få med hur jag gör hans liv värt att leva, och hur underbar jag är.. då är det minsann som att få i sig två sprutor och 10 panodil på en gång..  <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0