Välkommen..


Flyttkortet skickat och nu är jag här..

Precis som jag nu flyttat i verkligheten har jag även flyttat min blogg. Så välkomna hit! Bloggen kommer få en liten makeover av kära Betina. Annledningen att jag flyttade bloggen var att den blev så tråkig på blogspot med deras disign-utbud, men när jag väl kommer hit upptäcker jag att jag glömmt allt vad webbdesign heter.. *Aj då* ja för det fanns ju en gång i tiden då man till och med visste vilka siffror som blev vilken färg.. lika illa som att man kunde alla nokias mobilmodeller en gång i tiden.. snacka om onödig info att bära runt på.. för nu kommer jag ju fortfarande ihåg nokias modeller, men inte webbdesignen som jag hade behövt komma ihåg, som säkert så mycket annat man lärt sig under sina år, som blivit raderat av annan dom info, som pojkbandens bästa låtar.. Hur som helst så kommer som tur va Betty ihåg det där med webbdesign och är riktigt duktig på det, så hon har fått lite önskemål så får vi se vad hon hittar på.. :)

Själv kunde jag inte låta bli att börja skriva lite.. man får ju passa på medans det kliar i fingrarna!

Som sagt har jag flyttat även på riktigt. Det är för att jag blivit sambo med min kärlek! Så då blev det Perstorp.. yepp, du läste rätt! denna by är inte den största på kartan, men det är, hör och häpna en egen kommun, dock den minsta i Sverige. Men här bor jag nu! i ett litet gulligt ljusblått hus med vita knutar. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0